Elementi marketinga poljoprivredno prehrambenih proizvoda

Gledanje 1 članka (od 1 ukupno)
  • Autor
    Članci
  • #514729
    Janjić Biljana
    Učesnik

      Marketing predstavlja process izgradnje i upravljanja profitabilnog odnosa sa kupcima, kreiranjem vrednosti za kupce i prikupljanjem vrednosti zauzvrat. To se ogleda kroz privlačenje novih kupaca kao i zadržavanje i uvećanje broja postojećih kupaca.Marketingom se kreira vrednost za kupce I odnos sa kupcima a sve u cilju prikuplanja vrednosti od kupaca zauzvrat.
      Osnovni elementi marketinga predstavljaju:
      -Razumevanje tržišta kroz potrebe, želje i tražnje potrošača
      -koncept Marketing ponuda: kao kombinacije proizvoda, usluga, informacija I iskustava koje zadovoljavaju želju ili potrebu. Ponuda može da uključi usluge, aktivnosti, ljude, mesta, informacije ili ideje.
      -Vrednost I zadovoljstvo: potrošač mora dobiti kvalitet jer samo zadovoljan potrošač će ponovo kupiti proizvod I preneti drugima svoja iskustva.
      – Razmena, transakcije I povezanost: pri čemu jedna razmena nije cilj već stvaranje povezanosti sa više ostvarenih razmena.Pri čemu se odvija process prisvajanja željenog objekta od neke druge osobe, nuđenjem nečeg zauzvrat. Time se ostvaruje povezanost koja se se gradi kroz obezbeđivanje vrednosti I zadovoljstva proizvodom.
      Plan marketinga transformiše marketinšku strategiju u akciju. Uključuje marketing mix 4P marketinga( proizvod, promocija, cenu I mesto).

    Gledanje 1 članka (od 1 ukupno)
    • Morate biti prijavljeni da biste odgovorili u ovoj temi.