Oblici i načini promocije u seoskom turizmu

  • This topic has 0 odgovora, 1 glas, and was last updated 4 godine ranije by Ševarlić Radovan.
Gledanje 1 članka (od 1 ukupno)
  • Autor
    Članci
  • #516334
    Ševarlić Radovan
    Učesnik
      U promociji ruralnih turističkih destinacija razvijeni su različiti oblici komuniciranja sa
      potrošačima. U te svrhe koristi se veliki broj različitih promocionih instrumenata, materijala i
      komunikacionih aktivnosti.
      Sajmovi. Učestvovanje na sajmovima pruža mogućnost susreta između kupaca i prodavaca i
      prezentovanja ponude destinacije širem auditorijumu.
      Oglašavanje. Značajan instrument marketinških komunikacija koji treba koristiti u promociji
      seoskog turizma. Na početku svake oglasne kampanje potrebno je postaviti ciljeve oglasavanja
      radi kasnije kontrole postignutih efekata i eventualnih izmena u toku same kampanje. Ciljevo
      oglašavanja moraju da budu:konkretni, merljivi, izvodljivi, realni, vremenski određeni.
      Promotivni oblici i materijali. Predstavljaju štampane materijale koji se koriste u svrhe
      masovne turističke promocije. U promociji turističke ponude potrebno je koristiti sledeće
      promotivne materijale:
      1. POSTERI I PAMFLETI
      2. TURISTIČKI VODIČ SA MAPOM
      3. POSEBNI TURISTIČKI VODIČI
      4. MAPA MARŠUTA
      Brošure. Predstavljaju štampane materijale o određenim destinacijama/turističkim područjima i
      posebnim proizvodima i ponudama.
      WEB stranice.Internet pruža velike mogućnosti za turističku propagandu. Web prezentacija koja
      posebno razrađena treba da sadrži u elektronskom obliku sve brošure i promocione materijale
      koji su definisani marketing planom. Materijali moraju lako da se nalaze na web stranici i da
      postoji mogućnost štampanja i skidanja podataka.
      Suveniri i lokalni proizvodi. Suveniri u turističkoj industriji predstavljaju dodatne (pomoćne)
      oblike turističke promocije i utiču na stvaranje identiteta područja.
      Dipl.ing poljoprivrede za agroekonomije Radovan Ševarlić
    Gledanje 1 članka (od 1 ukupno)
    • Morate biti prijavljeni da biste odgovorili u ovoj temi.