- This topic has 0 odgovora, 1 glas, and was last updated 7 godine, 3 meseci ranije by Ristić Igor.
-
AutorČlanci
-
29.06.2017 u 16:00 #512905Ristić IgorUčesnik
Iako najlakši način u praksi ne postoji (bar koliko je meni poznato), napravio sam spisak od 10 stvari koje treba uraditi a čiji je zadatak da odgovore na pitanje zbog čega je trenutna prodaja preko interneta loša i šta je sve moguće uraditi da se ona popravi.
Bilo bi dobro da se uradi sledeće:
Analiza dosadašnjih poseta (Google analytics)
Analiza stanja na tržištu i konkurencije
Sagledajte da li je vas web sajt jednostavno koristiti i šta bi to moglo biti bolje
Optimizujte web sajt za pretraživače
Optimizujte web sajt i za kupce – Conversion Rate Optimization
Steknite poverenje kupaca
Potrudite se oko dizajna
Priredite akcijske popuste
Poklonite nešto vernim klijentima
Saznajte šta ljudi misle o Vama i pitajte ih šta bi voleli da vide novo
Iskoristite newsletter za prikupljanje klijenata i promociju akcija
Organizovano oglasite proizvode/usluge ciljnim grupamaGoogle analitys je odličan alat kojim moćete da utvrdite i da analizirate posećenost vašeg sajta sa prodajom vaših poljoprivrednih proizvoda. Sama posećenost sajta je direktno proporcijalna sa SEO (Search engine optimization) i kvalitetom sadržaja na sajtu.
Nije samo dovoljno da nudite proizvod na tržištu već je potrebno i da opisete proizvod, kako ga proizvodite u kojim uslovima ga proizvodite…itd. Taj način privlačenja kupaca se zove Content marketing i veoma je zastupljen. Da bi se postiglo da na Guglu dođete na prvoj strani, potrebno je da imate vema kvalitetan sadržaj sa upotrebom izraza – reči koje direktno se povezuju sa vašim proizvodom.
Optimizujte sajt za mnogo ključnih reči
SEO je važan deo vaše strategije sadržajnog marketinga i trebalo bi da optimizujete svoju veb stranicu za stotine, ako ne i hiljade ključnih riječi, pogotovo dugačke ključne fraze. na primer “proizvodnja paradajza u zaštićenom prostoru” bi bila dobra ključna fraza dugog repa, u poređenju sa samo sadržajnim marketingom.
Igor Ristić, dipl. inž.
Attachments: -
AutorČlanci
- Morate biti prijavljeni da biste odgovorili u ovoj temi.