Kako analizirati posete preko interneta i kako poboljšati prodaju proizvoda

Gledanje 1 članka (od 1 ukupno)
  • Autor
    Članci
  • #512905
    Ristić Igor
    Učesnik

      Iako najlakši način u praksi ne postoji (bar koliko je meni poznato), napravio sam spisak od 10 stvari koje treba uraditi a čiji je zadatak da odgovore na pitanje zbog čega je trenutna prodaja preko interneta loša i šta je sve moguće uraditi da se ona popravi.

      Bilo bi dobro da se uradi sledeće:

      Analiza dosadašnjih poseta (Google analytics)
      Analiza stanja na tržištu i konkurencije
      Sagledajte da li je vas web sajt jednostavno koristiti i šta bi to moglo biti bolje
      Optimizujte web sajt za pretraživače
      Optimizujte web sajt i za kupce – Conversion Rate Optimization
      Steknite poverenje kupaca
      Potrudite se oko dizajna
      Priredite akcijske popuste
      Poklonite nešto vernim klijentima
      Saznajte šta ljudi misle o Vama i pitajte ih šta bi voleli da vide novo
      Iskoristite newsletter za prikupljanje klijenata i promociju akcija
      Organizovano oglasite proizvode/usluge ciljnim grupama

      Google analitys je odličan alat kojim moćete da utvrdite i da analizirate posećenost vašeg sajta sa prodajom vaših poljoprivrednih proizvoda. Sama posećenost sajta je direktno proporcijalna sa SEO (Search engine optimization) i kvalitetom sadržaja na sajtu.

      Nije samo dovoljno da nudite proizvod na tržištu već je potrebno i da opisete proizvod, kako ga proizvodite u kojim uslovima ga proizvodite…itd. Taj način privlačenja kupaca se zove Content marketing i veoma je zastupljen. Da bi se postiglo da na Guglu dođete na prvoj strani, potrebno je da imate vema kvalitetan sadržaj sa upotrebom izraza – reči koje direktno se povezuju sa vašim proizvodom.

      Optimizujte sajt za mnogo ključnih reči

      SEO je važan deo vaše strategije sadržajnog marketinga i trebalo bi da optimizujete svoju veb stranicu za stotine, ako ne i hiljade ključnih riječi, pogotovo dugačke ključne fraze. na primer “proizvodnja paradajza u zaštićenom prostoru” bi bila dobra ključna fraza dugog repa, u poređenju sa samo sadržajnim marketingom.

      Igor Ristić, dipl. inž.

      Attachments:
      • analitika.jpg
      • ltail-long-tail.jpg
    Gledanje 1 članka (od 1 ukupno)
    • Morate biti prijavljeni da biste odgovorili u ovoj temi.