Kako analizirati posete preko interneta i kako poboljšati prodaju proizvoda

Više
29 jun 2017 10:00 #28724 od Ristić Igor
Ristić Igor je napravio novu temu: Kako analizirati posete preko interneta i kako poboljšati prodaju proizvoda
Iako najlakši način u praksi ne postoji (bar koliko je meni poznato), napravio sam spisak od 10 stvari koje treba uraditi a čiji je zadatak da odgovore na pitanje zbog čega je trenutna prodaja preko interneta loša i šta je sve moguće uraditi da se ona popravi.

Bilo bi dobro da se uradi sledeće:

Analiza dosadašnjih poseta (Google analytics)
Analiza stanja na tržištu i konkurencije
Sagledajte da li je vas web sajt jednostavno koristiti i šta bi to moglo biti bolje
Optimizujte web sajt za pretraživače
Optimizujte web sajt i za kupce - Conversion Rate Optimization
Steknite poverenje kupaca
Potrudite se oko dizajna
Priredite akcijske popuste
Poklonite nešto vernim klijentima
Saznajte šta ljudi misle o Vama i pitajte ih šta bi voleli da vide novo
Iskoristite newsletter za prikupljanje klijenata i promociju akcija
Organizovano oglasite proizvode/usluge ciljnim grupama

Google analitys je odličan alat kojim moćete da utvrdite i da analizirate posećenost vašeg sajta sa prodajom vaših poljoprivrednih proizvoda. Sama posećenost sajta je direktno proporcijalna sa SEO (Search engine optimization) i kvalitetom sadržaja na sajtu.

Nije samo dovoljno da nudite proizvod na tržištu već je potrebno i da opisete proizvod, kako ga proizvodite u kojim uslovima ga proizvodite...itd. Taj način privlačenja kupaca se zove Content marketing i veoma je zastupljen. Da bi se postiglo da na Guglu dođete na prvoj strani, potrebno je da imate vema kvalitetan sadržaj sa upotrebom izraza - reči koje direktno se povezuju sa vašim proizvodom.

Optimizujte sajt za mnogo ključnih reči

SEO je važan deo vaše strategije sadržajnog marketinga i trebalo bi da optimizujete svoju veb stranicu za stotine, ako ne i hiljade ključnih riječi, pogotovo dugačke ključne fraze. na primer "proizvodnja paradajza u zaštićenom prostoru" bi bila dobra ključna fraza dugog repa, u poređenju sa samo sadržajnim marketingom.

Igor Ristić, dipl. inž.
Prilozi:

Molimo vas Prijava ili Napravite nalog da se pridružite konverzaciji.

Vreme kreiranja strane: 0.513 sekundi