Upravljanje kvalitetom

Više
29 jun 2017 09:49 #28723 od Bogojević Marko
Bogojević Marko je napravio novu temu: Upravljanje kvalitetom
Upravljanje kvalitetom se vezuje u osnovi za poslovne sisteme, njegove podsisteme i delove podsistema. Upravljanje kvalitetom procesa treba da se posmatra u okviru podsistema poslovnog sistema zbog toga što se u svakom podsistemu nalazi veći broj procesa i oni su po svom značaju, po svom načinu izvođenja i po svojim rezultatima različiti pa imamo:
• Upravljanje kvalitetom procesa u okviru specijalizovanog podsistema (podsistem proizvodnje i/ili podsistema davanja usluge)
• Upravljanje kvalitetom procesa u univerzalnim podsistemima, tj. upravljanje kvalitetom njihovih procesa u univerzalnim podsistemima.
U poslovnom sistemu, pored upravljanjem kvalitetom resursa, procesa i proizvoda (usluga), potrebno je upravljati kvalitetom internih usluga.
Od upravljanja kvalitetom se pre svega očekuju povećanje ekonomskih rezultata – povećanje profita, smanjenje troškova, zadovoljenje zahteva kupaca, podizanje nivoa kvaliteta poslovnog sistem i njihovih delova. Uspešno operativno upravljanje kvalitetom u poslovnom sistemu je timski rad.

Marko Bogojević, dipl. inž.

Molimo vas Prijava ili Napravite nalog da se pridružite konverzaciji.

Vreme kreiranja strane: 0.305 sekundi